En liten uppdatering

Tjo! alla ni som troget nog (trots ett väldigt långt uppehåll) tittar in till den här bloggen ibland =).
Jag ber om ursäkt att jag verkligen inte varit den bäste på att uppdatera den senaste tiden men det har varit en hel del saker i vägen tyvärr. Tampas fortfarande med återkommande ångestattacker med magproblematik som följd + att skolan tagit en stor del de senaste månaderna...
Men nu är skolan för min del faktiskt helt och hållet slut! Gjorde mina två sista slutprov (teoretiska) i måndags och tisdags och klarade till en stor lättnad dem båda! På onsdagen var det dags för mig och Tomas att redovisa vårat examensarbete om vårat alternativa undersökningsförslag för CAD mot De Kleijns test, vi blev som väntat ganska sågade av vår examinator som har ryckte om sig att vara den värste i dessa sammanhang, men tyckte ändå att vi klarade oss hyfsat med endast ett fåtal ändringar.
Så nu är jag faktiskt helt och hållet klar...jag är färdigutbildad Naprapat =), vilket känns väldigt okej!
Börjar arbeta till sommaren och skriver kontrakt för lokal i nästa vecka med högsta sannolikhet, ska dit och kolla stället igen på onsdag!
Dags att skrida till verket med alla planer.
Linas födelsedag på söndag, inte att förglömma!
Examen DN38 4.e juni på Grand i Sthlm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0