Det slutar verkligen inte att snöa här i V-ås....

Vi har seriöst 3 meter höga snövallar här i V-ås.... kör du bil är det döda vinklar vid varje utfart och rondell och vi är inne i mars...deprimerande =(.

Nu har jag och Tomas dragit igång med skrivandet till examensarbete på allvar, känns som om det kommer bli bland de seriösaste arbetena =). Men det tar lite mer tid än vad man tror att skriva så att det blir bra.

Mina inlägg är inte lika innehållsrika nu som de varit förut tyvärr men har inte haft så mycket att skriva om...

Måste däremot dela med mig av bästa bilden någonsin som jag hämtat från fan-sidan till Budgies på facebook!

I seeeee youuu!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0