Spånar inför framtiden...

Jahapp, tiden rullar i en gräslig takt nu faktiskt... tredje och sista praktiska provet nalkas nu på onsdag sen är det bara teorin kvar + examensarbetet. Har även börjat i förra veckan med att jaga reda på vår handledare för att kunna börja mätningarna men det går trög, han svarar om att han är upptagen för tillfället men ska ringa upp, vilket inte händer...suck. Men nästa vecka kan jag lova att vi ska ha bokat en tid för jävlar vad jag ska ringa och tjata!

Har börjat att smått kalkylera över hur mycket jag bör dra in för att jag ska kunna klara mig sen när skolan tar slut och det ser ganska lovande ut måste jag medge, om det nu går enligt planerna vill säga. Har även börjat spana lokaler och kan bli att jag ska iväg på visning här i slutet av januari *spännande* :). Känns skönt att iaf ha en liten plan även om det nu allt inte kommer gå enligt den :P. 

Sen har jag idag också införskaffat en ny fotoskrivare då min gammla gick sönder när farsan skulle använda den (ser ett visst samband :P). Så jag har helt nya bläckpatroner till en Canon IP 5200 så om nån är intresserad av dem är det bara att höra av sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0