Mindre än 24h till tenta och jag har inte ens tittat på inläsningsmaterialet!

I morgon har jag min sista "riktiga" tenta på NPH, har ju två till i maj men de är ju på allt jag någonsin har läst så mer samanfattningstentor. Har precis som titeln inte tittat någonting åt det över huvudtaget, inte ens skrivit ut materialet :P. Men det finns en ganska klar orsak till detta och det är att ävan om failar tentan i morrn så får du godkänt i kursen om du bara är med på tentagenomgången :). Så tänker ju inte lägga ner energi på något som jag redan klarat av... känns jävligt dumt. Gillar när kurserna är strukturerade på det här sättet, helt värdelöst att ha tenta över huvudtaget men men...

I morse var jag och farsan ute i sommarstugan i Kärrbo för att kolla läget och skotta av snö från taket på det nybyggda vedskjulet. Jävlar va mycket snö det va! Gick i princip upp till knäna på en och snö innanför skorna fick jag...hatar att bli blöt och frysa! Sen fick jag klättra upp på plåttaket och skotta rent och kall plåt är inte direkt stabilt att stå på. Var riktigt halt och taket har ju en lutning som gör att man får kämpa för att inte ramla ner. Sätter nog inte min fot där igen förens snön har smält bort..fy fan för svensk vinter!

Nej, nu ska jag skriva ut materialet och sedan fortsätta med att läsa "The game"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0