Klar med de praktiska proven!! =)

Jajamensan! Nu var man klar med alla praktiska prov (eller ja får inte veta om jag klarade det kliniska förens om 2 veckor, men det kändes jäkligt bra så jag tar ut segern i förskott :)). Men man är inte fri för det, hade min första extremt tråkiga lektion i socialmedicin idag. Bara massa statistik-tråk, världens sömnpiller. Hoppas att de andra lektionerna iaf är lite roligare, faktiskt grymt svårt att behålla fokus.

Sen idag så har jag och Tomas äntligen fått tag på vår handledare för examensarbetet! Så som det lät på honom så kommer våra mätningar att börja redan nästa vecka! Vore ju verkligen skönt att få dem gjorda så snabbt som möjligt, så man sedan kan sitta och pyssla med det skriftliga hemma. Kort sagt har det varit en riktigt bra dag idag! =)

Hoppas det håller i sig till morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0