År 2010! Ett år som kommer vara fyllt med ovishet!

Kära läsare, ja ni är inte så många men ni finns iaf ^^. Jag har inte varit så duktig på att uppdatera bloggen på sistone men jag har valt att lägga tiden på det som verkligen räknas just nu, dvs Lina och skolan (och liiiite Modern Warfare 2 ^^). Men jag kommer att bättra mig när min tentaperiod som slutar i mitten av januari tar slut.


Har verkligen haft ett underbart slut på 2009 efter den bistra/ensamma höst som varit. Julen firades hemma med familjen i Västerås (mamma,pappa,mormor,farmor,farfar) med julbord hos farmor och farfar, riktigt trevligt och mysigt som altid =). På juldagen sedan så begav jag mig tillbaka till Sthlm för att spendera mer tid med sötnosen och för att plugga inför det praktiska slutprovet. Mycket att trycka in angående slutprovet... men förhoppningsvis går det vägen.

Nyårsafton firades med älsklingen och hennes underbara familj på Liljeholmen, blev mitt första nyårsfirande i Sthlm! Hade dagen till ära lagt alla ägg i en korg och bara fixat en nyårsraket, Svea fireworks Big Bertha. Hellre en bra smäll än många mediåkra =). Blev även under kvällens lopp en del Little Big Planet spelande och en del sällskapsspel, vilket jag uppenbarligen var ganska duktig på ;). Utom "Kalaha" det är sällskapsspelens kryptonit i mitt fall :P. Sötnosen tog sedan en välförtjänt liten tupplur mellan 1-3 på natten innan det var dags att krypa till kojs och tacka av 2009 en sista gång. Fortsätter 2010 i samma anda som 2009 slutade så kommer det onekligen bli ett underbart år!.

Kommer hända så många saker detta år, jag flyttar tillbaka till Västerås, jag tar (förhoppningsvis) min examen vid naprapathögskolan i juni och jag öppnar en egen klinik (fortfarande osäkert på vart dock).

Trots många radikala förändringar under 2010 så hoppas jag att vissa saker består precis som de är och har varit de senaste 2,5 åren =).

Önskar er andra kära läsare ett Gott Nytt år och hoppas att 2010 för med sig lycka och välgång åt er! :)


I am like a falling star who has finally found her place next to another in a lovely constellation, where we will sparkle in the heavens forever. - Amy Tan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0