Och på fjärde dagen sa hantverkarna "varde ekparkett!" och det var ekparkett! =)

Ännu en dag som går mot sitt slut, i väntan på att återvinnas inom tid och rum... Fan va det blir mörkt tidigt nu alltså *don't like!*

Dagen började med att jag som vanligt blir väkt av mina två biologiska väckarklockor kallade Reijo och Marcus, klockan 7.17 denna gång... suck varför kan de inte börja senare och jobba senare istället! (de går hem vid 15 tiden typ). Men i vilket fall så har det iaf hänt lite idag, man har målat spånskivan som man satte upp tidigare igår och sedan så är golvet på plats!! YAY! :D. Till skillnad från förut är det först nu som jag tycker att det ser ut som man faktiskt skapar någonting istället för river och stökar ner. Planen i morgon var tydligen att börja med mitt sovrum, målning that is och sedan ta min lilla mini-hall också. More info onsdag!

Passade även på att idag damma av gymväskan (bokstavligt talat *byggdamm*) och köra ett axelpass på SATS Tule, hade Johan med mig på några övningar. Känns ju att man inte lyfte ett finger hela förra veckan, inte ett dugg pump och omottivation, men gick förhållandevis bra ändå. Tycker jag har lagt på mig lite runt magen så det blir hårdkörning med magövningar nu :P, mariestad och brieost är tydligen vägen att gå för att få ner kroppsfettet =).

Nej, vidare ikväll blir det att se antingen den norska filmen "Dead Snow" eller "The Haunting In Connecticut". Tror det blir den sistnämda, sugen på skräck :D. Dock inte lika roligt när min bättre hälft som "älskar" skräckfilm inte är här och kan se den med mig, vet ju att det är sånt som hon skulle uppskatta ;).
Har vidare nu överlevt 14 dagar utan henne, vilket är iaf 13,9 dagar mer än vad jag hade trott... Men man känner ju att det hela tiden är en del som saknas hos en... *puss*




Köket från vardagsrummet med den nya hörnmodulen




Ek-Parketten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0