Helgen hittills!

Ber om ursäkt att jag (fortfarande) inte slängt upp mer ingående bilder på köket, men lugn de kommer!

Ja, jag tycker att vi börjar med att berätta lite om gårdagen. Till att börja med så var det första gången på lääänge som jag kunde sova ut på en vardag *uppskattat!*. Sen bar det av mot skolan och repetitionslektion inför den sista duggan i manipulation med Nidal. Gick väl sisådär... märks att man behöver myyycket träning innan man är fullärd.
Sen klockan 11 så drog jag, Wille och Tomas oss ner till kungsträdgården där telia i samarbete med mecenat hade anordnat en tävling!. Tävlingen bestod av en höstack som de hade byggt upp, denna höstack innehöll 200 nykelbrickor varav 10 av dessa hade en nykel fäst på sig.  4 av dessa 10 nyklar leddde till en ny iphone. Så när startskottet gick var det vi och ungefär 60 andra som kastade oss över högen :P (detta filmades av telia så ligger väl på nätet nånstanns). Tyvärr vann ingen av oss en iphone men jag hittade iaf 8 st nyckelringar ^^.
Sen på kvällen så drog jag mig till Västerås där jag spenderade kvällen hos Jeppe och lite annat folk, rolig kväll!

I dag så har jag varit ute i stugan för att se hur det har gått med uteplatsen, den är nästan helt klar fattas bara lite smågrejer som att belysningen ska på plats och att det ska fogas lite här och var. Men man kan nu iaf se hur det kommer att bli, så jag läggerupp lite bilder nedan!
Sen vidare ikväll ska jag ut på krogen och njuta av lönehelgen! ^^


Höstacken i kungsträdgården!




Lugnet efter stormen....




Nya uteplatsen!




Plattsättningen och grunden för utbyggnaden av lillstugan




Mer uteplats!




Granittrappan! (kommer bli gräs där ni ser jord på denna bild)




Mer trapp och nya muren!




Kommer bli en grym solplats!





Avslutar med en bild på ett av våra krikonträd! (försök hitta nått sånt om ni kan ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0