En produktiv ledig dag dock med magvärk...

Blev ett sent inlägg denna gång... har ingen direkt förklaring till varför, bara blev så :).

Klockan 6.50 ringde den hemska klockan och en ny (visserligen ledig) dag började. Reijo och Marcus kom runt 7.20 och började då raskt med att plasta in hela mitt sovrum för att sedan börja riva tapet och spackla, så i natt blir det soffan =(. Även min mini-hall utanför badrummet har förberetts för målning. Generellt så känner jag att jag inte vill vara i lägenheten, det är dammit och stökigt ÖVERALLT, som att bo på någons bortglömmda vind...usch!

Var på KI idag med Tomas och styrde lite artiklar inför vårt projekt, mailade även socialstyrelsen m.m. (där fick ni kanske en ledtråd om vad projektet kan handla om ;)). Efter att ha hittat lite bra material så blev det en sväng förbi prisextra på vägen hem :), behövligt från mitt håll iaf. Men det var nog så produktiv som dagen blev, eller jo! fick ett infall och impulsade nya hörlurar (pallade inte in-ear nå mer). Blev ett par AKG K518 DJ, vilka funkar sjukt bra till datorn men när det kom till Irivern var de väldigt trötta :P, så nu ska jag ha tag på en hörlursförstärkare "Fiio E5", så om det är någon som har en liggandes så är jag intresserad ^^. Annars får det bli Ebay.

När det gäller magen så har den trilskas idag igen...hatar det! men efter att ha disskuterat med min far så har vi ställt preliminärdiagnosen magkatarr, så ska förbi apoteket i morrn och fixa losec eller dylikt, hoppas för i helvete att det hjälper! Satans handikappande det här =(

Klinik i morrn bitti! sympatisera med mig genom att gå upp klockan 6 i morrn! =)


AKG K518 DJ

Kommentarer
Postat av: Päronen på Liljeholmen

Hoj hoj.

Här får du lite sympatier för dina tidiga mornar...

Har gått upp runt 0400 fyra dagar i rad och min bättre hälft 0500 dito ;)



Din bättre hälfts genetiska skapare

2009-09-17 @ 21:22:47
Postat av: Jonas

Tror dock att skillnaden är att ni tycker om att gå upp tidigt på morgonen (har iaf inte hittills hört nått klagomål :)) om Emil däremot hade behövt gått upp fyra då hade jag verkligen känt sympati ^^

2009-09-18 @ 18:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0