Dags att damma av bloggen för en ny säsong av mitt liv

Jahapp, det var ju inte direkt igår som man satt här och komponerade ner livets gång men nu kör jag igång igen!

I mitten av augusti drog mitt sista teoretiska år som naprapatstudent igång, väldigt snäll start måste jag säga såhär i efterhand. Men eftersom det är en del slutprov osv som närmar sig så har vi inte lika många kurser det här året. Däremot så har vi ett projektarbete som ska motsvara 10 veckor som jag och Tomas måste ta itu med, kommer bli intressant och främst av allt så tror jag att det kommer bli roligt (jävligt tufft kommer det nog också bli =/)..

Var i Sala igår på jobb, vilket fungerade riktigt bra! Trevliga kunder =). Men däremot så fick jag min första p-bot när jag skulle därifrån... jävla låtsaspoliser *bakom er vajjar handens längsta finger*! Hade jag varit 10 minuter snabbare så hade jag klarat mig, min vanliga tur... =(. Men gick iaf plus totalt under dagen ^^.

Bygget av uteplatsen i sommarstugan börjar närma sig sitt slut och det kommer bli så jäkla maffigt! Granitpelare, granittrappa med platåer och en kick ass stor yta för utebaren och det kommande spabadet! Ska lägga upp bilder när allt är klart =D. Kan även tillägga att vi nu i helgen äntligen blev klara med att klyva all förbannad ved (grenarna som klövs den här gången), så vill inte se nedsågade träd mer i år.

Sen har min flickvän nu lämnat rikets gränser för att plugga spanska på distans ett halvår så allting känns lite tyngre och tristare utan henne =/. Men förhoppningsvis börjar tiden gå lite fortare och det blir jul snabbare då hon kommer hem en liten sväng då :). Smått avundsjuk är man ju också då temperaturen är betydligt bättre där nere än här. Vill också plugga på sydligare breddgrader!

Den här ytterst förkortade sammanfattningen av de gångna veckorna får räcka som startskott =),

More to come! Stay tuned!!!!!

Kommentarer
Postat av: Tomas

Wiee, Back in business! :-)

2009-09-09 @ 21:48:39
Postat av: Lina

Äntligen! :D började känna mig ensam i bloggosfären ;) grattis till att veden är slut, det tog ju ganska mycket av din tid. längtar också till jul, trots att det är varmt och skönt här ;) pussar!

2009-09-10 @ 03:30:09
URL: http://baver.blogg.se/spanien

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0