All delar i pusslet har nu anlänt!

I morse kom de, 36 paket innehållandes mitt nya kök! vikt 850kg. Så i nästa vecka om allt går vägen så ska nog mitt kök stå klart och sovrummet också för den delen, trött på att sova på soffan skin har en tendens till att klibba fast...don't like. Eftersom jag själv inte hållit så hårt i rodret vad gäller hur köket kommer se ut så blir det lite av en överaskning för mig också när det väl står klart "jaha...det var så här det skulle se ut..." :P, har bara sett ritningarna 2 ggr. Men men så länge det finns en stor ljuvlig tystgående diskmaskin är jag nöjd, kubism i dess sexigaste form! Ett primitivt diskattiraljs-bål kan sedan eventuellt bli aktuellt för att bedriva all den ångest som fastnat i diskborstarna, svintopaketet och YES-flaskan, detta till tonerna av valfrit melankoliskt Enya-album med ett glas rosé i handen :).

Blev sedan att dra sig mot V-ås för att vara pensionärsvakt åt farföräldrarna då päronen är i Idre på föreningsmöte. Sen så hade jag ju även planerat in ett litet tråkigare möte hos oral-sadisten (läses tandläkaren), hade visserligen inga hål men fan va ont det ska göra när de skrapar bort tandsten! Försökte komma undan det genom att säga till honom att jag samlade på det men han skakade bara på huvudet och skrapade bort det.. humpf. Men MVG i vilket fall :D, kostade sen bara 160kr då man tydligen tills man är 29 har ett bidrag på 300kr från försäkringskassan varje år för tandvård och eftersom jag inte utnyttjade mitt förra året, cashing! 600kr rabatt!

Eftersom jag vet att min andra familj läser min blogg så ska jag ge kaptenen och övriga besättningsmedlemmar på 737 Liljeholmen en liten heads up genom att meddela att när mitt kök står klart så kommer jag bjuda in er en kväll som passar för lite catching up =).

Då jag drog ganska tidigt från hufuvdstaden i morse så har jag inga bilder att visa på köket, men det var ändå bara massa paket ivägen, man ser liksom inte skogen för alla träd... men lägger kanske upp en bild på söndag!

Nu blir det neurodynamikboken!


Tvungen att dela med mig av denna! kan inte sluta skratta! XD


Kommentarer
Postat av: Liljorna

Tack för den speciella hälsningen, vi kommer gärna och inspekterar vid tillfälle!

2009-09-20 @ 17:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0