99,8%....ett smärre bakslag

Kära läsare... jag kan redan nu tillkännage att jag tyvärr inte kan posta några ingående bilder, vilket jag ju lovade igår. Det drog över med besiktningen av köket idag så det är jävligt mörkt då jag inte har några lampor... Men fixar dem i morrn! *Lovar*

Köket i sig är som titeln säger 99,8% klart, detta pga att det saknas en dimmer till mina spottar (den som de hade fungerade inte) + en list som ska upp under skåpet och 2 taklampskontakter som ska installeras. Men förutom detta är det bara att köra! =). Hade William och Victor över idag för att inspektera bygget om de hittade nånting som behövdes åtgärdas, vilket Wille hitta =). En något sned kakelplatta byttes då ut och nu ser det snyggt ut! Danke ännu en gång Wille för dina tips och råd! =)

Annars ser dagens plan ut som följer; då jag har övervakat det sista med köket idag så orkar jag inte träna idag... detta då jag inte fått en lugn stund att käka bra här på kvällen (ska göra det snart dock), sen blir det att pyssla lite med köket och slutligen däcka i soffan!

Men som sagt, i morgon bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0