4 ½ timmes sömn på soffan + kliniskt utmanande morgon = Mår grymme bra =)

Humm, generellt går varje dag fort men när man lägger ihop den så sniglar de sig fram... underligt.

Dagen började med att jag vaknade 5.30 på soffan, helt okej att sova på men fotlederna tog stryk då jag tydligen ligger och pressar på armstödet i andra änden av soffan när jag sover... Käkade frukost och gick sedan för att tappa upp ett varmt bad, grymt underskattat! *kurr* sedan bar det av mot kliniken 7.20, första patient klockan 8!

Väl där visade det sig att jag hade knepiga patienter som verkligen var komplexa "thinking outside the box patienter", hade också en liten mini-examination som är förberedande inför den stora klinikexaminationen. Det man påpekade var att min undersökningsmetodik var något bristfällig och att min ergonomi inte är direkt optimal när jag behandlar (ingen större överaskning :P), men annars var det bra :), fick väldigt mycket plus för mitt sätt att prata med patienten och i att hålla min terapeutiska roll. Så av det kan man ju iaf säga att jag är trevlig mot mina patienter ^^.

Köksstatusen idag är att det har dragits lite nya elkablar inför de nya vitvarorna som kommer i morrn, sedan har man även målat de sista lagret färg på väggarna (och tak tror jag iaf =/). Sovrummet har målats en gång men kommer få ett lager till + att min garderob ska målas och spacklas på ett ställe så finns lite kvar för dem att pyssla med. Skönt att de kommer vara här med mig och ta emot köket iaf, de får flytta runt sakerna och jag bara signar för paketen, så det ska vara =).

Beställde även en hörlursförstärkare igår kväll, Fiio E5 så att mina nya lurar ska kunna drivas bra med  Irivern, låter bara urlakat som det är nu...

17 dagar har nu passerats, känns som 2 månader =(     *Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0