Sådär ja, då var man tillbaka!

Konstigt det här när jag blir sjuk alltså.... Sjuk som satan en dag och sedan *poff* frisk igen, kan hända man har ett hyffsat imunförsvar trots allt :). Jävla skumt virus iaf....kräkningar och 38.5 graders feber som bara försvinner på EN dag.... aja huvudsaken är att jag är på benen igen :D.

Dagen har varit lugn och jag har i princip bara tagit det lugnt, sitter just nu och sneglar på fotbollen men eftersom alla spelställen i Sthlm tydligen stänger klockan 16 så hann jag inte spela på den så det är inte så speciellt intressant... Störande när det var bra odds för sverige också =/. Spenderar kvällen med att läsa på gynekologin istället, lika bra att utnyttja fritiden.

Jävlar vad kallt det har blivit nu alltså, nollan är verkligen inte långt borta nu =(.... Känner på mig att det blir en låång och jobbig höst. Mycket rönnbär är det ju också så jag har ju en del stöd för mitt argument :).

För övrigt väntar jag och Tomas fortfarande på svar från vår handledare som ska gå igenom vår projektplan... Tror hans intresse ligger på ett annat plan en dag som denna....Stureplan.


Tror detta ska få bli min nya signumbild!

Kommentarer
Postat av: Lina

skönt att höra att du mår bra nu älskling! :D och fan vilken sjukt grym visningsbild det skulle vara ;)

2009-10-11 @ 00:07:52
URL: http://baver.blogg.se/spanien

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0