Lugnt för att förbereda stormen

Denna vecka kan anses som en inläsningsvecka, vi har bara klinikpass och tid för att arbeta med vår projektplan som ska vara inne nu på måndag den 12/10 klockan 16.00. Men som tillägg till detta så har min grupp (C) manipulationsdugga tisdag morgon och sedan har vi gynekologitentan på onsdagen.... Så den kommande helgen kommer jag att befinna mig i sthlm för att knåpa i lugn och ro med detta. När det gäller projektplanen så börjar det arta sig, jobbade i eftermiddags innan mitt klinkpass (16.30) med tomas och vi börjar nu få till det så det blir riktigt bra :), man kan säga att vi är ungefär halvvägs men blir nog med lite tur klara i morrn! (med betoning på tur ;)).

Fan tragiskt att vi är påväg mot hösten.... mörkt när man går till skolan och mörkt när man kommer hem igen. Som världens ficklampsbatteri håller på att ge upp. Jag behöver verkligen solljus! (strand,solstol,parpaplydrinkar och vatten mer klarblått än Hardy Nilssons ögon....). Men men, först måste jag jobba på att bli ekonomiskt oberoende =D.


Som sista sak att ta upp idag så har jag hitta det bästa komplimentet till Roffe (Linas och min imaginära mops ^^). En KAKAPO!! en ugglepapegoja som egentligen inte kan flyga bara glidflyga =D, den mest söta saken jag sett på länge!!! den har t.om. små morrhår runt näbben :D.



Morrhårsgoja!!




Världens tyngsat (uggle)papegoja!!!



AWWWWEEEE!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får ha en kakapo (och en undulat med om du vill det :P) om jag får min grand danois och rottweiler förutom roffe ;)

2009-10-08 @ 21:23:18
Postat av: Jonas

Om du står för större delen av skötsel och det ekonomiska angående maten till dem så :P, dock har jag aldrig gillat grad danois :S, de är bara skrämmande =/

2009-10-09 @ 22:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0