Immunförsvaret jobbar på högvarv =/

Som jag nämde igår så har jag blivit lite förkyld pga min löprunda i kylan i söndags. Knarkar dock Echinaguard för fullt och har även slängt i mig 1 g Alvedon nu på kvällen. Så får se hur man mår i morgon, förhoppningsvis inte värre iaf. Alltid saker i vägen som gör att jag inte kan börja hårdköra min träning, vilket var planerat nu när jag fyllt på med kosttilskott! *Irriterande*!.

Fick resultatet på den barnsligt enkla tentan i geriatrik....27,5 av 28.... totalt värdelöst att ens ha en tenta då.

Fortsatta lektioner med ÖNH idag och i morgon, fortfarande lika intressant!
Dock jobbigt när man inte får sitta i T1.an då skolans tekniska lösingar i de andra avlånga salarna är såååå bra.....


Kvällen till ära så ska jag hylla den mörkare sidan av mig (det svarta fåret inom mig), nämligen den musikaliska. De flesta som känner mig vet att jag är ganska fast i elektronik musik (mitt intresse för scooter kan väl knappast gått er förbi) men under den senaste tiden så har intresset för hårdare musik utvecklats.
För er som inte känner till eventet redan så finns här under ett smakprov av Sensation Black, världens största event när det gäller Hardstyle med namn som: Angerfist, Dj Zany, Dj Koursakova, The Prohet och Showtek.
Enjoy!

Aftermovie Sensation Black 2009!




Showtek levererar!






Showtek igen!



Föreställ er sedan dessa låtar på ett system som pressar ut 126db!! (Världens största högtalaranläggning!!) *SWEET!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0