Tiden går långsamt fort

Ser att det har varit ett tag sedan jag publicerade någonting nu....

Faktum är att det inte hänt så mycket speciellt i mitt liv för tillfället, dock så känns det liksom som om allting i livet oavsett vad det är går aningens ryckigt, man feltänder och bara 2 av 4 cylindrar jobbar =/. Men nu är det mindre än en månad kvar tills min käresta kommer hem, lagom för att sätta ett enormt kontrast mot snön med sin brunbrända hy ^^. Tror också att jag då får tillbaka förmågan att använda alla fyra cylindrarna =D.

Dagen idag har varit jobbig.... Vakna klockan 6 för att befinna sig i Köping klockan 8 för massagebehandling av folk. Sen pallra sig hemmåt så man är hemma runt lite över 11 för att då jobba lite förberedande med företaget inför den kommande sommaren, sedan tåget mot hufvudstaden, väl framme beslöt jag mig för att kapa av mig det viltvuxna hår jag sammlat på mig (inte klippt mig på typ 4 månader), efter det hade jag projekt "klappjakt" som jag börjat med ovanligt tidigt med i år :) *enormt stolt!*. 2 klappar blev det :), en till Lina och en gemensam till mamma & pappa. Sedan tidigare har jag fixat pappas julklapp. Har även fixat en julklapp till en av handledarna på skolans klinik som missbrukar kaffe :), har fixat en ny tuff mugg som han kan glida mellan våra bås med :). Så den ska han få redan i morgon, då det troligen kan vara sista gången som jag träffar honom =/.
Sen mot kvällen så hade jag och några av mina klasskompisar filmkväll hemma hos mig där vi såg "9" efter tips från mig :), fick ingen klar respons om vad de tyckte men jag tror den föll dem i smaken. Laila bjöd på goda bakverk och cheesecake *yummy!*, tackar hjärtligast :).

Vad annars....Jo!, jag har nu efter en 2år lång kamp läst ut 1984! ^^. Faktiskt en helt okej bok men inget man kan direkt slöläsa tycker jag, mycket ideologiska saker som tas upp blandat med filosofiska tankar. Inte direkt lättsmält men bra bok :). Efterträdaren till boken har jag redan börjat med och är en biografi av Bengt Liljegren om Adolf Hitler, väldigt detaljerad vilket faller mig i smaken!

Är även för tillfället lite förkyld och jag stör mig verkligen på det! Får aldrig riktigt komma igång med träningen, alltid är det nått som sätter käppar i hjulet för mig! Känner att jag måste bättre på min fysik, dels tappat en hel del muskler (och vatten) och blivit mjukare att krama.....Humpf...

Klockan ringer likt gårdagen om cirka 6 timmar!
Dags att tävla med kudden, vem kan hålla ögonen stängda längst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0