ÖNH-tenta och ett besök på akuten

Happ, precis kommit tillbaka till hufvudstaden från helgens v-ås vistelse. I fredags så var hantverkarna här och gjorde det sista med lägenheten så nu ÄNTLIGEN är den officiellt 100% klar. Har pluggat en del ÖNH men knappast vad mitt samvete skulle säga tillräckligt, i morgon klockan 13 visar det sig..... Har morgonklinik också vilket ju är väldigt roligt.... så man hinner inte plugga nått på morgonen =(.

Sen angående akutbesöket så har jag under en längre tid haft en tryckande känsla över vänster bröst med en stramande känsla upp över vänstra delen av halsen, har även känt mig mer andfådd och tycker att jag kommer upp i maxpuls över aktiviteter som i vanliga fall inte är ansträngande alls. Så nu i helgen tyckte jag att symtomen var ännu lite eleverade med extraslag osv så åkte in till akuten för att se hur det låg till. Tog EKG och bredspektrumsprover men allt visade sig vara okej. Hade vilopuls på 50, en sänka på 2 osv... så ingen infektion i kroppen och ingen förklaring till mina besvär tråkigt nog... Får se om jag ska kräva ett arbetsekg också eftersom det är under träning som jag främst kan känna av symtomen.

Nu ska jag försöka trycka in lite mer kunskap inom ÖNH innan läggdags, upp klockan 6 i morrn.... HATA morgonklinik!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0