Ny föreläsare, ny diagnos....

Idag var en tämligen bra dag. En kort dag i skolan med förläsning om huvudvärk och dess olika former med orsaksmekanismer osv. Helt klart bra föreläsare som höll intresset uppe under hela tiden, märktes dock att det var första gången som han föreläste på skolan då han kunde komma bort från ämnet ganska ofta men det var fortfarande relevant information. Han gick ut skolan '94 tillsammans med vår primära lärare inom manipulationstekniker och hade tydligen lärt ut ett par tester till honom och skolan i sig som kommer från sjukgymnastiken. Föreläsaren var nämligen både naprapat och sjukgymnast (är jävligt sugen på att också gör så när jag är klar naprapat). Han hade tyvärr inget mumsigt på vår lärare i manipulation så jag antar att han var lika tråkig och tystlåten som han är nu (dock har han sina stunder då han verkligen lyckas, men men) :P. I alla fall så frågade jag honom om mina symptom och han trodde att det var "Neck and tongue-syndrome" där det är C2 som skapar sensationerna och andningsstörningen, han avfärdade totalt Kenneth Rooths teori om C6-C7 och kunde inte förstå hur det hade med saken att göra, så det har ju inte blivit direkt mycket mer klarhet i vad fan det är som jag lider av!.....

I morgon är det upp med tuppen som gäller, har ännu ett morgonpass på kliniken med som det ser ut nu 3 patienter. Problemen med vänster sidas hals/bröst sitter fortfarande i men känns idag något bättre, ska se om jag inte kan boka en tid med familjeläkaren till på fredag då jag slutar tidigt.
En god nyhet är att årets bästa spel har skickats från stället jag förbeställt det ifrån! "Modern Warfare 2". Så kvällen i morgon kommer nog gå ut på att sitta och lira det tills ögonen blöder =)



I morrn!!!!! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0