Duktigt trött...

Då var dagens prestation över, eller ja.. patient klockan 19.30 idag men annars så är dagen över :).

2 patienter på kliniken i morse, båda vilka gick därifrån helt smärtfria *woho!* Överlämnade också Arvids lite tidiga julklapp, vilken jag tror han uppskattade. Nu får han dricka sitt kaffe med lite stil i en personlig kopp :). Men man blir så jäkla dimmig i huvudet när man får sova lite, hade 2 första passen på kliniken fria så åt min frukost där istället för hemma men fortfarande lika trött efter det =/. När man väl fick jobba lite med patienter så vaknade man till något, men fan knappt då alltså. I morgon ska jag sova ut, kommer inte svara i telefonen innan klockan 10!. Sovit 10 timmar på två dagar nu... funkar inte...

Eftermiddagen ägnades med att repetera testmetodik och anatomi kring knäleden med Tomas, vilket jag känner är hög tid att man tar tag i nu fram till slutproven vecka 3 2010, mycket man ska ha koll på..
Positivt är dock att Öron/Näsa/Hals-tentan hade kommit, så ringde till Sussi och frågade om resultatet och hade 95/100 där gränsen för VG var 90, så YAY VG-tenta ^^.

Fortfarande förkyld så träning är uteslutet, hade irriterande torrhosta på kliniken *morrar!, eller ja i mitt fall kvittrar buttert*

Har ni tur lägger jag upp recenssionen på filmen "9" ikväll!

Stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0