Slutspurt!

Happ, nu har man avverkat den absolut sista lektionen för årskurs 3. Det som återstår är ett slutprov på måndag klockan 9.00 - 9.30, antingen med "Fader-Claes" eller Mia, hoppas att jag för en gångs skull kan få Mia (sympati är alltid bättre än en tystnad så skarp att man kan klubba ner nån med den). Sedan på torsdagen blir det en lättare tenta inom psykiatri/psykosomatik, no problemo. Sist men inte minst är det avslutning fredagen den 29.e, sweet! =)

Så nu är det hårdkörning med att trycka in alla manipulationsgreppen i skallen.... men men "pain is temporary, glory is forever". Men har en fin morot som lockar ^^. Lina följer med mig till V-ås i helgen när jag är "old people-sitter" då mina föräldrar ska på föreningsmöte nere på Öland. Yay! Can't wait for friday =D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0