Helgen! =)

I Fredags bar det av mot tjejens stuga och Stavsjö! =)

Efter 1½ timmes tågresa blev jag uppmött på Kolmårdens Station och fick skjuts till stugan/villan av en oerhört rutinerad chaufför som borde boka uppkörning :P. Väl framme vid sommarstugan så var det "wow", verkligen jättestor tvåplans-villa med max 30sek till sjö =), oerhört fin miljö med ännu finare sällskap =D.

Efter ankomsten så åtgick resterande tid av dagen åt att vänja sig vid den nya omgivningen och att mysa med tjejen och hennes familj ^^.

Lördagen inleddes med en sen frukostför att sedan gå över i att sola/plugga till opponeringen på onsdagen, verkligen en vacker dag med strålande sol och klart vatten! Stämningen i helgen förhöjdes sedan ytterligare pga "mås-ön", hur konstigt det än låter saknar jag deras skriande =).
Senare på kvällen lyckades jag (trotts vissa protester) få med tjejen på årets första bad utomhus! kan upplysa om att det var tillräckligt kallt för att kroppen skulle stänga av helt efter cirka 1½ minut :P.


Kort sagt så var helgen alldeles underbar :D, trots att jag fick däng i Mario Kart 64 :P

Nostalgi!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0