Forskningsmetodik; Check!

Dagen som kändes så avlägsen är äntligen här! Slutet på forskningsmetodik-kursen! Woho! =)
Efter något som skulle föreställa en tenta (nog en formalitet mest till för att stå på papperet om högskoleverket frågar) bestående av en muntlig genomgång med mass-svar var vi alltså klara, ytterst lindrigt! Dock kan man ju gräma sig över den tid man ändå la ner för att göra instuderingsfrågorna som aldrig ens togs upp trots att jag mailade läraren och frågade om det var de frågorna och han sa ja...... ett förvirande resultat av en lika förvirrande kurs.

Tänkte även här passa på att berätta lite om helgen som precis varit. Var en högtidshelg i och med att Lina nu lämnat sin tonårs-år bakom sig :), så på fredagen bar det av till Göta Källare på Medis efter att det diskuterats juridisk journalistik och literaturvetenskap på förfesten :P. Har nu också äntligen lämnat in Linas ring för förminskning så hon kan använda den (sry att det tog lite tid sötnos....) =D

Kvällen kan sammanfattas med dessa ord: Bra DJ--->Trevligt sällskap!------>100kr minus på 5 sek på Black Jack (memmo till mig själv, aldrig spela helt ensam vid bordet...)------> Jumpstyle-Wannabies----->Konstigt folk på dansgolvet....(hit räknas ju då inte mitt sällskap =))------>Förkylningssymptom----->Feets of agony and pain----->Vadträningsvärk.

Avslutar med att ännu en gång gratulera Lina som uppnått "Selma Lagerlöf-åldern" ;)

Mina två bästa kompisar för tillfället, hatar förkylningar!






Kommentarer
Postat av: Lina

aha! så det är du som har smittat mig! ;)

2009-05-12 @ 09:14:33
URL: http://baver.blogg.se/
Postat av: Jonas

Eller så kanske du har smittat mig? ;), tråkigt att du också blivit förkyld =/

2009-05-12 @ 11:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0