Choice-Fortress

Valborg blev en riktigt lugn historia utan tillstymmelse av alkohol då jag behövde plugga undan lite för att möta upp tjejen och hennes familj i Stavsjö dagen efter. Så då var man sittandes med examensarbetet man ska opponera mot den 6.e maj, visserligen inte så tråkigt som forskningsmetodiken men seratoninet flödar ju inte direkt inom en....

Sen kan jag även nämna att jag och Kahlin har en liten vadslagning/tävling som går ut på att man en gång om dagen (på natten) ringer till den andre som måste svara inom 4 signaler och låta pigg när denne svarar. Efter detta får man en enklare fråga som man måste svara på inom 10 sek, gör man inte det eller svarar fel får man ingen poäng. Detta kommer hålla på i 1 veckas tid med avslutning 8 maj =). Straffen är inte helt fastställda ännu men involverar saker som båda parter ogillar iaf :)


VAL                                                                                          BORG

Kommentarer
Postat av: Lina

oj, har ni uppat villkoren lite? :) visste inte om att ni måste svara på frågor också! :O

2009-05-06 @ 09:47:00
URL: http://baver.blogg.se/
Postat av: Jonas

japp, vi utvecklade det hela lite i början av den här veckan :D, jag har vunnit vadet btw :P

2009-05-07 @ 21:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0