Dagarna rullar på

Happ, ännu en dag som börjar med grått/regnigt väder... som en repris av valfri vardag förra veckan =(. Varför kan det inte bli sommar snart! Jag behöver fan värme och solsken, nu när jag väl får sola så ska jag fan få bort vinterns blekhet! Men slutar väl med att man i augusti inser att sommaren redan har försvunnit och att man får pressa solarium istället...

Det är för övrigt full rulle ute i Kärrbo både i onda hackspettsboet och i form av storstädning av både storstugan och lillstugan a.k.a "OK" (som i namnet på bensinstationen). Hackspettsungarna kan inte ha mycket tid kvar nu då de är större än en undulat nu. De piper verkligen konstant från tidiga morgonen till sena kvällen....men i höst CHAINSAW!! he he he =).

Eftersom att midsommarfirandet kommer äga rum just i Kärrbo med både släkt, vänner och flickvän så kan det vara bra om det iaf ser något sånär ut i stugorna :). Hittade ett över 60 år gamalt luftgevär, dock med sprucken kolv och kammare. Så nu består arsenalen av 2 luftgevär (ett trasigt dårå) en luftpistol och en softair gun. Har haft ännu ett luftgevär men det gick sönder när jag var 14 typ...

Känns bra att ha kommit igång med träningen på allvar sen också, mån-fredag á 1½ timme. Saknat den plågsamma träningsvärken =) Ben/Mage igår Axlar/Bröst/Vader idag!


Gamo Delta, Luftgeväret


Gamo AF-10, Luftpistolen

Walter P99, Softair gun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0