Sovmorgon!

Efter att ha gått upp många tidiga mornar i rad för att jobba ute i stugan så hade jag idag äntligen sovmorgon a.k.a "Sovis". Eftersom jag av någon anledning brukar sabba hela dagen med at sova för länge när jag väl får så hade jag tänkt att stiga upp klockan 9.00. Men min biologiska klocka ville annorlunda och jag vaknade av mig själv klockan 10.30.... damn. Visserligen så tro jag att de vanliga sova för länge symptomen denna gång har skonat mig, har inte känt mig seg eller trött än så länge. Känner mig rent ut av taggad och full av energi konstigt nog.... Det ska vi använda på dagen träningspass som är Armar och möjligtvis vader...är även sugen på att maxa bänkpressen så vi får se om jag tar klena 95kg nån gång :P, målet var ju att innan sommaren är slut så ska jag ha tagit 100 (men det ser ut att får skjutas fram till hösten).

Har även kirrat en deal med en spegel som jag säljer på blocket! =)

Allmänt tråkigt väder i V-ås btw.... (Mulet)

Kommentarer
Postat av: Susanna

Jonas, du skriver ju inget nytt. ;)

2009-09-07 @ 00:12:07
URL: http://susannalarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0