Oftalmiatrik "Check!", nu är det Odontologi innan det ringer ut för jullov!

Blev precis klar med att sätta ihop oftalmiatriken åt min grupp så den stenen har jag nu sopat av mitt hjärta!. På fredag är det sista tentan innan det är lov, eller ja frivilligt pluggande utan obligatoriska lektioner ska väl sägas.... har ju mitt slutprov den 12.e januari så det är ju lite hets med det också =/, men men. Sen så måste vi få tag i vår handledare inför projektarbetet som ska vara klart här i maj 2010, måste snacka igenom med honom om strukturen inför nästa år, så gäller att få tag i honom! (han är inte direkt den lättaste att stämma träff med, eller ens svara i sin telefon). Men veckan kommer ägnas åt käken och tändernas underbara värld (sjuhelvetes massa ironi i den meningen!!). Sen på tisdag är det bara 1 VECKA kvar tills Lina kommer hem, känns faktiskt lite overkligt... Förut har man räknat månader och nu när det bara är några dagar kvar så känns det lite drömskt så nyp mig inte under kommande veckan :P.

Sen har jag ju ett nytt distraktionsmoment som tar tid från studierna, nämligen Assassin's creed 2! Underbar historia där man spelar en lönmördare vars familj blivit förådd och fadern mördad så nu är han ute efter hämd! Det påminner om Zelda (*Hint,Hint*) ;), med massa småpussel och gåtor osv. Riktigt underhållande!


Ezio Auditore da Firenze!

Kommentarer
Postat av: Kalle

I´ll think about it. Zelda hint taken :)))

2009-12-16 @ 09:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0