Modern Warfare 2 kväll!

Ja, nu har man verkligen kommit in i spelandet...

Hade idag en spelkväll med Linas brorsa Emil som kan benämnas lite som ett proffs på FPS spel :). Så kvällen ägnades åt att lira Modern Warfare 2, först lite co-op och sedan online. Visserligen var vi ganska jämna vad gällde Kill/Death men då Emil inte är van vid playstation-konsolen utan Xbox 360 så kan slutsattsen dras att  jag var sämre :P. Sen märker man verkligen att man blir duktigare och duktigare ju längre man lirar, man kommer in i flytet på ett helt annat sätt. Efter x antal timmar spelade beslutade vi oss för att ge oss, jag ger upp med spelandet totalt idag men Emil skulle plöja vidare när han kom hem, tecken på att man själv blivit gammal?.

Men var en riktig bra kväll iaf! Alltid roligt att träffa en Alsbjer ^^

Kommentarer
Postat av: Emil Alsbjer

haha, men jag måste ju tillägga att du förvånade mig hur bra du var, skulle jag möta dig online på MW2 hade det varit en jämn match :P



och det var riktigt nice att hänga hos dig Jonas, du hade en riktigt nice lya måste jag säga och jag diggade köket. Öppet och clean :D



och det är alltid kul att träffa en Lundin xD

2009-12-10 @ 21:31:28
Postat av: Lina

hoppas ni hade roligt, det ar ju tur att ni har varandra nar det galler FPS iaf, ingen annan i familjen (familjerna :P) som ar intresserad direkt ;)

2009-12-11 @ 12:25:00
Postat av: Jonas

Ja min familj har nog aldrig spelat tv-spel någonsin, eller ja... pappa och jag spelade lite virtua fighter på mitt sega megadrive 16bit :P. Men annars är det väldigt dött på den fronten :), men spelar faktiskt Assassins Creed 2 nu för tiden också :), så inte bara FPS, påminner lite om Zelda faktiskt så det skulle du gilla!

2009-12-11 @ 17:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0