Fortsatt panikångest =(

Tiden sticker iväg, 1 december idag och blodtrycket hos allmänbefolkningen har väl ökat med 15-20% då allt ska pyntas, handlas och styras. Men trots detta uttalande så är jag inte någon motståndare till julen, det jag gillar med julen är att se hur mycket den uppskattas av andra. Trivs andra med julen och allt som hör därtill så trivs jag för att de trivs, kanske lite udda men så jag känner. Denna känsla är nog lättast att förstå när man lägger till en liten kille eller tjej runt 5 år i juletid, att se hur mycket de trivs under den här tiden på året får vem som hellst att att dansa kring granen och sjunga med i julsånger =). Missade julkalendern gjorde jag idag också... men även den kommer väl att få en högre prioritering i framtiden i samband med familjelivet.


I mådags gjorde jag ett nytt försök att dra igång min träning efter alla sjukdomar som jag känt av på sistone, slutade med att jag mådde riktigt dåligt under själva passet... Lite ont i magen på vägen till gymmet, väl där mellan övningarna fick jag en svag illamåendekänsla i kombination av yrsel (en yrsel av kaliber att om den bara hade ökat något hade jag med all säkerhet fallit från stående). Tog mig ändå igenom passet, väl hemma så vilade jag nån timme och sedan mådde jag som vanligt igen...konstigt.. Kostintag och sömn under dagen (och dagen innan för den delen) var bra och jag tar dagligen 2g omega-3 och multivitaminer/mineraler.
Som ett brev på posten med dessa symptom så fick jag känningar av min panikångest och jag har även idag spänningar över vänster sida hals, men förhoppningsvis är det borta till helgen. Dagens pass gick lite lättare, lite ont i magen under även detta pass, men inget jag inte kunde hantera.

I morgon är det 20 dagar kvar till sötnosen anländer till nordliga breddgrader igen!!! =). Min julkalender har 2 dagar färre än alla andras ^^.


Helgens köp kom med posten idag ^^ *Färggrant!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0