2 veckor, 14 dagar, 336 timmar, 20 160 minuter, 1 209 600 sekunder.

Kurserna börjar ta slut på skolan nu, sista lektionen med Claes i eftermiddags och den handlade om djup fascia (2 timmar dissektionsfilm.... *gäsp*). Bara odontologin (läran om tänder, käke och munhåla) som ligger över en innan julens tvetydiga ledighet då jag den 12.e januari har mitt slutprov på manuella tekniker med Nidal, det är fan mycket att hålla i huvudet.... 3,5års kunskap som ska presteras på cirka 20 minuter... Så lite tråkigt att inte kunna släppa garden helt under julen...EN julklapp har jag kvar som jag måste införskaffa också sen är det home free på den fronten :).

Igår så fick jag ett väldigt gulligt vykort från Lina som verkligen fick den dagen att se lite ljusare ut trots att det mörkar vid 15-tiden ^^. Precis som titeln säger så är det idag 2 veckor kvar tills hon kommer hem till detta snöfria vinterland, vilket uppskattas av hennes familj, släkt, vänner och så självklart av MIG! :), borde egentligen försöka på mig en solariebränna bara för att tona ner den kontrastskillnad som kommer uppstå mellan oss :P.

Sen i morgon så har jag mitt näst sista klinikpass å skolans vägnar någonsin klockan 8.00, kan hända man tar nått sen i vår bara för att slipa på skillsen. Därefter blir det att på eftermiddagen efter att ha pluggat lite möta upp Linas brorsa Emil för att lira lite Modern Warfare 2 hemma hos mig (och för att se hur jag bor för den delen :P). Behöver lite privatlektioner i FPS känner jag...

Nu film, sedan sänggående! Ciao!


OMG va roligt den tycker det är!!! =D


Kommentarer
Postat av: oooolala

God Jul!

2009-12-08 @ 23:16:45
Postat av: Lina

alltsa, du kan chilla med solariet :P jag vet inte vad du tror jag har gjort har, men jag har inte solat iaf, jag har nog snarare bleknat ;) halsa emil! :D pussar!

2009-12-09 @ 17:38:26
Postat av: Jonas

Will do! Har spelat så sjukt mycket FPS idag... mina ögon alltså... men Emil skulle lira vidare när han kom hem :P, man är ingen ungdom längre... Du kommer garanterat vara solbränd, kunna kamouflera sig i pepparkaksdegen :P

2009-12-09 @ 22:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0