Praktiskt-prov-dag!

Idag hade jag den sista duggan som fastställde slutet på grundkursen i manipulation (175 grepp avverkade eller nått liknande). Lugn var nyckeln för att klara duggan och att man läser på mobiliseringen(!). Med duggan i bagaget begav jag mig till Magasin 13 för att försöka kränga en bärbar skivspelare från 50-60-talet, men ägaren som bestämde var inte där =/.  Så ska ringa honom i morrn och se om intresse finns. Har även skaffat "praktikplats" hos sjukgymnast i Köping i sommar =) (får se om jag kan köra de 40 timmarna).

Sen kan jag rekomendera CDONs erbjudanden om 3 DVD-filmer för 99kr (6 filmer 198kr), köpte nämligen 6 filmer + en dubbeldvd idag. Summa sumarum= 267 kr. Cirka 33kr per film, inte farligt.... Titlarna blev: Crank, Equilibrium, Romper Stomper, American Psycho, The Italian Job, Krigets Färger 1933-45, Max Payne och Hitman.

Sen är det också värt att notera att tjejen är tillbaka i sthlm efter spanien-trippen! =D

Troligen kommer jag vara däckad resten av dagen då jag känner hur huvudvärken efter all manipulation byggs upp =(

Veckans låtval hyllar alla sköna sommardagar och är: Magnus Uggla - Trubaduren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0